TikTok hirdetések

A 18-34 éves korcsoport hatékony elérése online hirdetésekkel

A TikTok manapság megkerülhetetlen lett, ha hatékonyan szeretnénk elérni a fiatal felnőtt korosztályt. A megfelelően kezelt TikTok hirdetések hatékonyan segíthetik akár meglévő Google- és Facebook hirdetéseit. Segítünk a tökéletes videós tartalom létrehozásában és egy hatékony Tiktok kampány megtervezésében. A TikTok nem olcsó hirdetési platform, a minimális napi költés 20 euró, így a pontos hirdetéscélzás és a megfelelő videós kreatív elengedhetetlen a sikerhez.

Mit kínálunk?

  • Kampánystratégia tervezése TikTok csatornára vagy komplex B2C online marketing stratégiai tervezése.
  • Weboldal, landing oldal alkalmassági elemzése és optimalizálása a hirdetési kampányok indítása előtt.
  • TikTok kampánytervezés. (a kitűzött üzleti célokhoz illeszkedve)
  • TikTok konverziómérések felállítása.
  • TikTok hirdetési kampány felállítása.
  • TikTok hirdetési kampányok kezelése, optimalizálása, kampányriport és javaslatok a teljesítmény növelésére.

 

Nem tudja mérni az online eredményeit? Kérjen Analytics tanácsadást és segítünk megoldani a problémáját!

  Érdekel

Elégedett ügyfeleink FMCG iparágban

Komplex szolgáltatások

Teljeskörű megoldás

A TikTok kampányok sikerességét meghatározó összes tényezőnek kiemelt jelentőséget tulajdonítunk, és valamennyire odafigyelünk a kampányok felállítása és kezelése során: megfelelő mérések, iparági benchmarkok, szakszerű célzások, optimális hirdetésformátum stb.

Konverziós mérések beállítása

A TikTok hirdetések hatékonyságának megítéléséhez elengedhetetlenül fontos a megfelelő mérések felállítása (facebook pixel, egyedi konverziók, weboldal események) és az egyedi célközönségek beállítása, gyűjtése (remarketing listák, hasonló közönségek, mentett közönségek stb.), valamint a hirdetések cél url-jeinek ún. utm paraméterezése.

Ideális hirdetésformátum

Minden TikTok kampánycél és üzenet más és más. A TikTok esetében különösen fontos, hogy a legmegfelelőbb hirdetési formátumot válasszuk ki az üzenetünk közvetítésére, mert csak ez biztosíthatja számunkra a kitűzött kampánycélok elérését.

Úttörő megoldások

Folyamatosan követjük a TikTok hirdetési formátumok, újabb és újabb hirdetési lehetőségek megjelenését, hogy ügyfeleink számára a legújabb, leginnovatívabb és legmegfelelőbb megjelenési lehetőséget javasoljuk, ezzel biztosítva számukra versenyelőnyt a versenytársakkal szemben.

Átlátható kampánykezelés és riportok

A TikTok hirdetési fiók és az ehhez kapcsolódó TikTok oldal minden esetben az Ön tulajdonában marad, a WebMa csupán ügynökségi partnerként fér hozzá a fiókhoz. Folyamatosan tájékoztatjuk Önt a kampánykezelésről, a kampányok eredményéről pedig rendszeres riportokat biztosítunk.

Nemzetközi tapasztalat

Napi szinten kezelünk nem csupán Magyarországra, de külföldre célzott TikTok kampányokat is. Idegen nyelvű kampányok kezelését is vállaljuk (pl. angol, német, francia, dán, norvég), így biztosítva Ön globális marketing stratégiájának integrált megvalósítását. Rálátásunk van nem csupán a hazai, hanem a nemzetközi TikTok hirdetési megoldásokra is.

Google Ads hirdetési kampányok tervezése és megvalósítása

A konverziós folyamat első lépcsőjétől az utolsóig hatékony, eredményorientált online hirdetéseket futtatunk, elemzünk és optimalizálunk.

Tovább

Facebook hirdetési kampányok kezelése

A közhiedelemmel ellentétben nem csupán a B2C, de egyes a B2B célcsoportok is hatékonyan elérhetőek Facebook hirdetésekkel.

Tovább

Stratégiai online marketing tanácsadás

Az online marketing egy hihetetlenül gyorsan fejlődő, óriási terület, amelyben hatványozottan igaz, hogy az információ hatalom. Az Google Ads, Analytics, a közösségi média, a tartalom marketing mind csak egy-egy szelete ennek az óriási univerzumnak.

Tovább

TikTok hirdetés - Hogyan hirdessünk ott, ahol nem szeretik a hirdetéseket?

Manapság nincs olyan ember, aki ne hallott volna a TikTok-ról és nem gondolkodott volna azon, hogy miképpen tudja kihasználni ebben a platformban lévő lehetőségeket. A Kínából indult közösségi oldal pár év alatt a világ egyik új vezető közösségi média platformjává nőtte ki magát.

Tovább

TikTok hirdetés - lehetőség vagy veszély?

A TikTok egy merőben új világ és videós közösségi felület, egy izgalmas, új lehetőség a hirdetők és kreatív influencerek számára egyaránt. Fontos megérteni, hogy a TikTok egy olyan lehetőséget biztosít a hirdetők és a felhasználók számára ami eddig nem volt.

Tovább

TikTok hirdetés - mi fán terem?

A tinik körében nagyon népszerű közösségi médium a TikTok, amelynek sajátossága, hogy 15 másodperces videókban mondhatjuk el történetünket, amely lehet akár vicces vagy épp megdöbbentő. Ha termékünk/szolgáltatásunk célcsoportja a tinédzser korosztály, akkor érdemes megismernünk a TikTok-ban rejlő lehetőségeket két szempontból is: egyrészt mint lehetséges közösségimédia-platform, másrészt mint hirdetési platform.

Tovább

TikTok hirdetés - Hogyan hirdessünk ott, ahol nem szeretik a hirdetéseket?

Manapság nincs olyan ember, aki ne hallott volna a TikTok-ról és nem gondolkodott volna azon, hogy miképpen tudja kihasználni ebben a platformban lévő lehetőségeket. A Kínából indult közösségi oldal pár év alatt a világ egyik új vezető közösségi média platformjává nőtte ki magát.

Tovább

TikTok hirdetés - lehetőség vagy veszély?

A TikTok egy merőben új világ és videós közösségi felület, egy izgalmas, új lehetőség a hirdetők és kreatív influencerek számára egyaránt. Fontos megérteni, hogy a TikTok egy olyan lehetőséget biztosít a hirdetők és a felhasználók számára ami eddig nem volt.

Tovább

TikTok hirdetés - mi fán terem?

A tinik körében nagyon népszerű közösségi médium a TikTok, amelynek sajátossága, hogy 15 másodperces videókban mondhatjuk el történetünket, amely lehet akár vicces vagy épp megdöbbentő. Ha termékünk/szolgáltatásunk célcsoportja a tinédzser korosztály, akkor érdemes megismernünk a TikTok-ban rejlő lehetőségeket két szempontból is: egyrészt mint lehetséges közösségimédia-platform, másrészt mint hirdetési platform.

Tovább

Termékének vagy szolgáltatásának célcsoportja a 18-35 évesek? TikTok hirdetéssel kapcsolatban keressen minket bizalommal.

Tájékoztató a Covid-19 koronavírus kapcsán

Kedves Partnerük!

Sok más céghez hasonlóan, kollégáink egészségének megóvása érdekében a WebMa csapata nagyrészt home office-ban dolgozik, de a hirdetési kampányok kezelése, valamint vállalt online marketing feladataink ellátása zavartalan.

Elérhetőek vagyunk emailben és vezetékes-, valamint mobilszámainkon. A kollégáinkkal történő személyes találkozóra korlátozottan van lehetőség, de Google Meet videómegbeszélésre - egyeztetett időpontban - természetesen rendelkezésre állunk.

Tájékoztató a Covid-19 koronavírus kapcsán

Üdvözlettel:
WebMa csapata

Bezár