- Online marketing tanácsadás
- Online marketing tréning
- Google Ads
- YouTube hirdetések
- Google Analytics
- Facebook hirdetések
- Tiktok hirdetés
- Waze hirdetés
- Linkedin hirdetések
- Twitter hirdetések
- Quora hirdetések
- Piac és versenytárs elemzés
- Üzleti profil alapján
- Online marketing probléma szerint
- Kereső- és konverzió-optimalizált weboldal készítése
- Komplex csomagok
Webmarketing > Szolgáltatások > Tiktok hirdetés
TikTok hirdetések
A 18-34 éves korcsoport hatékony elérése online hirdetésekkel
A TikTok manapság megkerülhetetlen lett, ha hatékonyan szeretnénk elérni a fiatal felnőtt korosztályt. A megfelelően kezelt TikTok hirdetések hatékonyan segíthetik akár meglévő Google- és Facebook hirdetéseit. Segítünk a tökéletes videós tartalom létrehozásában és egy hatékony Tiktok kampány megtervezésében. A TikTok nem olcsó hirdetési platform, a minimális napi költés 20 euró, így a pontos hirdetéscélzás és a megfelelő videós kreatív elengedhetetlen a sikerhez.
"Az iWebMa csapatával kapcsolatban a szakértelmük és az online kommunikációban szerzett több mint évtizedes tapasztalatuk mellett a folyamatos megújulásra való igényüket szeretném kiemelni. Ez a belső motivációjuk biztosíték számunkra, hogy az adott projekthez legjobban illeszkedő és leghatékonyabb megoldást kínálják részünkre."
“Kreatív ügynökségként számunkra elsődleges, hogy ügyfeleink kampányai a lehető legjobban teljesítsenek online területen is. A WebMa azonban nem csak ebben partner. Figyelnek arra is, hogy a laikusok számára is érthetővé tegyék a folyamatokat és eredményeket. “
“Az iWebMa-ban olyan partnert ismertünk meg, akivel gördülékenyen és hatékonyan együtt tudtunk dolgozni, belföldi és külföldi online kampányaink szervezésekor. Korrektek, naprakészek és a lényeg, hogy a konverziók sem maradnak el.”
Mit kínálunk?
- Kampánystratégia tervezése TikTok csatornára vagy komplex B2C online marketing stratégiai tervezése.
- Weboldal, landing oldal alkalmassági elemzése és optimalizálása a hirdetési kampányok indítása előtt.
- TikTok kampánytervezés. (a kitűzött üzleti célokhoz illeszkedve)
- TikTok konverziómérések felállítása.
- TikTok hirdetési kampány felállítása.
- TikTok hirdetési kampányok kezelése, optimalizálása, kampányriport és javaslatok a teljesítmény növelésére.
Nem tudja mérni az online eredményeit? Kérjen Analytics tanácsadást és segítünk megoldani a problémáját!
ÉrdekelElégedett ügyfeleink FMCG iparágban
Komplex szolgáltatások
Teljeskörű megoldás
A TikTok kampányok sikerességét meghatározó összes tényezőnek kiemelt jelentőséget tulajdonítunk, és valamennyire odafigyelünk a kampányok felállítása és kezelése során: megfelelő mérések, iparági benchmarkok, szakszerű célzások, optimális hirdetésformátum stb.
Konverziós mérések beállítása
A TikTok hirdetések hatékonyságának megítéléséhez elengedhetetlenül fontos a megfelelő mérések felállítása (facebook pixel, egyedi konverziók, weboldal események) és az egyedi célközönségek beállítása, gyűjtése (remarketing listák, hasonló közönségek, mentett közönségek stb.), valamint a hirdetések cél url-jeinek ún. utm paraméterezése.
Átlátható kampánykezelés és riportok
A TikTok hirdetési fiók és az ehhez kapcsolódó TikTok oldal minden esetben az Ön tulajdonában marad, a WebMa csupán ügynökségi partnerként fér hozzá a fiókhoz. Folyamatosan tájékoztatjuk Önt a kampánykezelésről, a kampányok eredményéről pedig rendszeres riportokat biztosítunk.
Nemzetközi tapasztalat
Napi szinten kezelünk nem csupán Magyarországra, de külföldre célzott TikTok kampányokat is. Idegen nyelvű kampányok kezelését is vállaljuk (pl. angol, német, francia, dán, norvég), így biztosítva Ön globális marketing stratégiájának integrált megvalósítását. Rálátásunk van nem csupán a hazai, hanem a nemzetközi TikTok hirdetési megoldásokra is.
Google Ads hirdetési kampányok tervezése és megvalósítása
A konverziós folyamat első lépcsőjétől az utolsóig hatékony, eredményorientált online hirdetéseket futtatunk, elemzünk és optimalizálunk.
TovábbFacebook hirdetési kampányok kezelése
A közhiedelemmel ellentétben nem csupán a B2C, de egyes a B2B célcsoportok is hatékonyan elérhetőek Facebook hirdetésekkel.
TovábbStratégiai online marketing tanácsadás
Az online marketing egy hihetetlenül gyorsan fejlődő, óriási terület, amelyben hatványozottan igaz, hogy az információ hatalom. Az Google Ads, Analytics, a közösségi média, a tartalom marketing mind csak egy-egy szelete ennek az óriási univerzumnak.
TovábbTikTok hirdetés - Hogyan hirdessünk ott, ahol nem szeretik a hirdetéseket?
Manapság nincs olyan ember, aki ne hallott volna a TikTok-ról és nem gondolkodott volna azon, hogy miképpen tudja kihasználni ebben a platformban lévő lehetőségeket. A Kínából indult közösségi oldal pár év alatt a világ egyik új vezető közösségi média platformjává nőtte ki magát.
TovábbTikTok hirdetés - lehetőség vagy veszély?
A TikTok egy merőben új világ és videós közösségi felület, egy izgalmas, új lehetőség a hirdetők és kreatív influencerek számára egyaránt. Fontos megérteni, hogy a TikTok egy olyan lehetőséget biztosít a hirdetők és a felhasználók számára ami eddig nem volt.
TovábbTikTok hirdetés - mi fán terem?
A tinik körében nagyon népszerű közösségi médium a TikTok, amelynek sajátossága, hogy 15 másodperces videókban mondhatjuk el történetünket, amely lehet akár vicces vagy épp megdöbbentő. Ha termékünk/szolgáltatásunk célcsoportja a tinédzser korosztály, akkor érdemes megismernünk a TikTok-ban rejlő lehetőségeket két szempontból is: egyrészt mint lehetséges közösségimédia-platform, másrészt mint hirdetési platform.
TovábbTikTok hirdetés - Hogyan hirdessünk ott, ahol nem szeretik a hirdetéseket?
Manapság nincs olyan ember, aki ne hallott volna a TikTok-ról és nem gondolkodott volna azon, hogy miképpen tudja kihasználni ebben a platformban lévő lehetőségeket. A Kínából indult közösségi oldal pár év alatt a világ egyik új vezető közösségi média platformjává nőtte ki magát.
TovábbTikTok hirdetés - lehetőség vagy veszély?
A TikTok egy merőben új világ és videós közösségi felület, egy izgalmas, új lehetőség a hirdetők és kreatív influencerek számára egyaránt. Fontos megérteni, hogy a TikTok egy olyan lehetőséget biztosít a hirdetők és a felhasználók számára ami eddig nem volt.
TovábbTikTok hirdetés - mi fán terem?
A tinik körében nagyon népszerű közösségi médium a TikTok, amelynek sajátossága, hogy 15 másodperces videókban mondhatjuk el történetünket, amely lehet akár vicces vagy épp megdöbbentő. Ha termékünk/szolgáltatásunk célcsoportja a tinédzser korosztály, akkor érdemes megismernünk a TikTok-ban rejlő lehetőségeket két szempontból is: egyrészt mint lehetséges közösségimédia-platform, másrészt mint hirdetési platform.
Tovább